Wednesday 1 October 2014

Intifada Travel & Tours Sdn Bhd

Assalamualaikum ..

Blogger rasmi Intifada Travel & Tours Sdn Bhd beroperasi bermula pada hari ini dengan tujuan untuk berkongsi pengalaman pengembaraan di serata pelusuk dunia . Untuk maklumat pembaca , Intifada Travel & Tours Sdn Bhd telah beroperasi sejak dari tahun 2011 sebagai salah sebuah agensi pelancongan yang lebih menjurus kepada pelancongan berkonsepkan MUSLIM TOURS dimana penekanan kami adalah terhadap kualiti dan harga pakej yang sangat berpatutan .

Pakej yang setiap tahun mendapat sambutan yang sangat menggalakkan ialah Pakej Lambaian Palestin . Lebih dari 9 Penerbangan setiap tahun disertai lebih dari 500 jemaah setahun menjadikan Pakej ini adalah pakej terbaik telah berjaya kami hasilkan sepanjang penglibatan kami dalam industri pelancongan di Malaysia .

Di samping penekanan terhadap Pakej Umrah & Ziarah Palestin , sudah pastinya pakej-pakej lain tidak terlepas dari pandangan mata jemaah kami yang hampir setiap tahun berulang kali mengikut rombongan yang dikendalikan oleh pihak kami . Pakej FULLBOARD ASIA adalah pakej bajet yang memberi peluang masyarakat Malaysia umumnya untuk menjelajah dan mengembara dengan kadar pakej yang sangat menjimatkan , makanan disediakan 3 kali sehari , penginapan dan pengangkutan serta pemandu pemandu pelancong yang berpengalaman luas soal keadaan di tempat yang ingin dilawati . FULLBOARD ASIA adalah pakej ALL IN . 

Insha Allah di masa akan datang kami akan berkongsi lagi keistimewaan mengembara bersama kami . Sebarang maklumat berkaitan sila layari laman web rasmi kami www.intifadatravel.webs.com dan ditalian 010-2576075 Muhammad Shazni Bin Hawari ( Sales & Marketing ) atau ibu pejabat kami 03-92830250 .


No comments:

Post a Comment